08 mai 2006

EM - 1.20

Täna algasid minu jaoks Euroopa meistrivõistlused lühiraja eeljooksuga. Vastavalt katsevõistlustele saavutatud tulemusele startisin esimese grupis. Jooks algas minu jaoks hästi. Esimesed kaks KPd läbisin edukalt. Kolmandaga takerdusin kergelt risusse. Olles sellest kergelt häiritud jooksin liialt kiirustades KPst välja ning olin järgmise KP juures kergelt ebakindel, seisak nõlval selgitas siiski, et olin KPst mööda tulnud. Viga 15´´. Kõige saatuslikum viga leidis aset 6 KPga. Ootasin tunduvalt suuremat nina, olin terve etapi ilusti paigas, kuid asjaolu, et KP mind nõlval ei oodanud tegi mind ebakindlaks. Tulemuseks 60´´ lisakaar. Raja teisel poolel tegin ühe teevaliku vea (9-10), jooksin valesti KPst välja (10-11) ning eksisin suunas jooksul (12-13). Tulemuseks 1.50 jagu eksimusi, 23. koht, aeg 33.15 ja 1.20 finaalist väljas!



Stardis oli 119 meest, kellest finaali mahtusid vaid 51. Teadsin, et finaalikoha tagab mulle vaid hea sooritus. Kuigi tegin enda kohta keskmise jooksu ei saanud ma täna sellega kuidagi rahule jääda. Tavarada ootab. Mis s.... see uuesti!

Erkki oli minuga samas jooksus. Ajaks 31.01. Kindlalt finaalis. Kõva vend!

2 kommentaari:

Markus ütles ...

ootan ja loodan, aga uut juttu ikka ei tule. mehed ja naised, tegudele!

Erkki ütles ...

Peale nn puhkust on tööl liiga kiire. Aga jutt on plaanis, ilmselt nädalavahetusel.