27 mai 2006

Bikest


Nüüd siis on taas kätte jõudnud aeg, mil mina taas kirjatükiga maha saan. Chief oli juba kurjustanud, et keegi ei kirjuta. Ma üritan asja natukenegi parandada.
Reedene sprindi võistlus kujunes väga huvitavaks ja üsnagi intrigeerivaks. Kuna mina ei julgenud maailma vägevatega veel võitu sõita, olin kirjas H-20 klassis. Nagu hiljem selgus, ainus võistleja reedel ma seal olingi. See-eest sai võrrelda ennast H-18 ja H-40 klassi sõitjatega. Rada ise üllatas mind selle poolest, et kulges enamuses metsas. Ma miskipärast arvasin, et on rohkem linna vahel ja tänavatel. Lugemist oli korralikult ning puhtalt ei sõitnud vist pea keegi. Enda sooritusega jään rahule, kuna teravust oli korralikult ja enamvähem suutsin asjad välja lugeda. Ainus lollus lipsas sisse 5 punniga. Olin alates esimesest koos sõitnud mingi Sommiga, kes eliiti lükkas. Kuna ta mulle üsna kõva vend tundus ei tahtnud teda kuidagi eest lasta ja kaardi lugemine jäi nats soiku. 5-se minnes oligi tal teine punn ja mina vana idioot muidugi järgi talle. Kohale jõudes sain kohe aru, et ma ei peaks üldse siin olema, vaid hoopis jupp maad edasi. Natuke kaotsain aega ka 7. minekul, kus alguse osas jäin soode vahel võssa kinni ning hiljem ei suutnud õiget raja otsa ära oodata ning punni nähes hakkasin lõikama.
Ajaks sain 14.15. Samal rajal võitis mind vaid Soome vanakooli mees Mika Rantala ja seda 10 sekundiga. Meeste eliidis võitis kodupubliku rõõmuks Tõnis Erm Tuomo Tompuri ja Alar Viitma ees.
Tulemusi saab näha Võru kodulehelt: www.okvoru.ee.
Tänase ja homse kohta loodan homme õhtu jutu kirjutada, kui saan ka kaardid kätte

Kommentaare ei ole: