05 aprill 2007

Üks naiselik lugu

Vahel harva kui mul on vaja õppida siis leian ma, et kui huvitav on see maailm, kus me elame. Interner pakub mulle lõpmatut faktikogu kõikide maailma totruste kohta. Ja mina olen kui väike laps oma lõputu uudishimuga ja ahmin infot endasse.
Tavaliselt sellistel päevadel ma jõuan oma ringiga ka Liisi blogi, kus ta vahendab maailmale oma muljeid Inglismaalt. Tavaliselt ma muust jutust väga aru ei saagi aga silma torkavad ennekõikke sellised kohad nagu "Eile tegin natuke pahandust ja sõin 100g shokolaadi" ja "Auhinnaks võtsin ikka shokolaadi...! jne.
Mõned kuud tagasi oli selline suhtumine minu jaoks võõras aga nüüd on see minu karm argipäev.
Nädal peale haanja maratoni õnnestus mul saunas ka kaalule astuda ja üllatus oli meeletu. Olukord oli selline, et arvatavasti poleks enam Pudõlin saanud minuga maadelda sest ma oleks tema jaoks lihtsalt liiga raske. Rohkem nagu Padari ja Pertelsoni klassi mees. Jah totaalne shokk. Teksade, täis taskutea, täis kõhuga, dressipluusiga jne kokku oli number 91kg.
Noh, tuli mingi spontaanne häälitsus ka?
Mõned peävad peale seda läksin poodi ja ostsin omale kaalu ja alustasin põhjalikku dieeti. Noh tegelikult algas dieet juba mõned päevad varem ja tugev treening mõned nädalad varem, niiet arvatavasti oli mu tühimass 87-88kg. Esimesel kaalumisel oli 86,5.
Lähenesin oma dieedile puhtalt matemaatiliselt. Lõin kokku umbkaudselt palju ma päevas kulutan ja palju ma päevas sisse ajan omale suu kaudu. Kaks trenni päevas kerge kool ja muud tegevused minu hinnangul on kuskil 4500 kalorit või kilokalorit või mis iganes ühikut. Üks gramm rasva peaks andma 9 kalorit või kilokalorit või midagi sellist. Ehk siis puht matemaatiliselt peaks ma 900 ühikuga miinuses olema et päevas ca 100g alla võtta. Eesmärgiks oli EMV lühirajaks alal 80kg olla.
Menüüst jätsin välja kõikvõimalikud maiustused, "karastusjoogid" ja muu väheväärtusliku. Asendasin need puuvlijadega. Hommikusöögi ja lõunasöögi jätsin täiesti tavaliseks. Õhtusöökidest loobusin, või siis suurtest söökidest peale kella kuute. Väikse salati või hunniku puuvilju ikka sõin aga ilget kõhutäis makarone kella 22 ajal enam ei teinud. Et keha täielikuks kuivuks muutumist vältida, sõin perioodi vältel ühe Victeli kuuri ja loomulikult tarbisin ka ohtralt vett, et kogu rämps kehast välja pesta.
Diiet oli natuke ka riski peale minek, sest ei olnud mingit nägemust kuidas keha reageerib. Tegin ju edasi suhteliselt kõvasti trenni. Veel hullem, alustasin kõvasti trenni tegemist peale 8-9 kuuseks veninud pausi.
Aga minu väga meeldivaks üllatuseks on see kõik kujunenud oodatust kordades lihstamaks. Juba esimesed nädalad näitasid, et 80kg tuleb märksa kiiremini kätte kui oodata oli. Täna hommikune kaalumine näitas juba 81,3kg. Nelja nädalaga üle 5kg alla võtnud ja selle juures on ka sportlik vorm siiski oluliselt paranenud. Esimestele võistlustele lähen isegi vastu tundega, et äkki jõuan joosta eeskujulikult ja mahun Jüriöö esimesse tiimi.
Ma nüüd ei teagi, mida ma täpselt selle jutuga öelda tahtsin. Võibolla lihstalt südamelt ära rääkida oma mure. Loodan vähemalt, et inspireerin inimesi vaatama, mida ja millal nad omal suust sisse ajavad.

Lahinguväljal näeme...

4 kommentaari:

Mihkel ütles ...

Ma vean kihla, et kui ma sulle Comarketist ostetud külma 2L Coca-Colaga külla tulen, siis sa mind ukse taha ei jäta.

J üks küsimus ka, kui võib: mitmele inimesele jätkub toitu, kui paki peale on kirjutatud 2 portsjonit?

Peeter ütles ...

väldi selliseid toiduaineid ja väldi comarketit

Viivi ütles ...

kell on 21:35 ja ma söön pizzat.Ei suutnud vastu panna lihtsalt.
Edu sulle!

Anonüümne ütles ...

Kotka pilk ja pantri keha...