12 juuli 2010

Iganädalane rajameistrite seeriavõistlus

Kuulutan välja iganädalase rajameistrite seeriavõistluse. Võistluse eesmärk on propageerida rajameistri ametit ning pakkuda noortele alternatiivset tegevust bussikas õlle libistamise asemele. Kuna eestis on rajameistreid oluliselt rohkem kui võistlusi, siis loomulikult ka võimalust oma planeeritud rada proovile panna.

1. osavõistlus toimub sel nädalal ja ülesanne rajameistritele on järgmine:
Planeerida antud kaardile sprindirada järgmiste parameetritega
Pikkus - ca 2,7-3,0km
Punkte 22
Tõusumeetreid 105-110
Võimalusel teha finiš kaardi vasakus servas olevale lagedale, millelt jookseb üle kaduv rada.


Esimese osavõistluse kaart!

Rajad jpg pildifailidena saata aadressil pihl@hot.ee käimasoleva nädala jooksul.

Võin ennustada, et rajameistrivõistlusel on 5 etappi ning võitja selgitavad Saue Tammede nimelise spordiblogi lugejad! Võitja selgub augusti teises pooles.

11 kommentaari:

Jürgen ütles ...

Kui täpselt etteantud parameetritest kinni tuleb pidada? Kas rada, millel on tõusumeetreid näiteks 115 (või punkte 23 vms) läheb diskvalifitseerimisele ja ei anta üldse lugejatele hinnata? Või võib väiksemaid lähteülesandele mittevastavusi väga hea planeeringuga kompenseerida?

Kas kaardist parema resolutsiooniga varianti saaks?

Võistlus on muidu hea, püüan osaleda.

Peeter ütles ...

Kedagi maha ei võeta, küll aga on soovituslik kinni hoida etteantud rajaparameetritest. Muidu oleks ju liiga lihtne.
Fantastilise planeeringuga on võimalik pisivigu küll kompenseerida aga 8,1km pikkune superhea sprindirada ei tule siiski kõne alla.
Panin ka grammikese parema resolutsiooniga pildifaili, niiet andke tuld.
Esimesed huvilised on juba endast märku andnud! Jõudu tööle!

Peep O. ütles ...

Tänuväärt algatus! Küsin sellise detaili - kas ISOM tingmärk "524 - Kõrge aed/tara" tuleks sprindi tingimustes tõlgendada kui ISSOM "524 - Ületamatu aed (keelatud ületada)" või "522 - ületatav aed"?

Ideaalis peaks sprindivõistluse ajal kasutama ISSOM reeglite järgi tehtud kaarti, aga määra antud juhul ise, kuidas peaks tõlgendama.

Peeter ütles ...

Ma muu variandi peale ei osanud nii a priori tullagi aga laskume siis detailidesse ISOM 524 = ISSOM 524 ja ISOM 522 = ISSOM 522. Lukus!

TimmiT ütles ...

Kas igaks juhuks võin paluda ka kaardi dpi, mida ocad'is taustale määrata..

TimmiT ütles ...

No põhja-lõunajoonte vahele jääv pikkus oleks ka abiks.

Peeter ütles ...

96dpi
pakuks et 5cm

Sven ütles ...

Jooned paiknevad alati 150 m järel ehk siis mõõtkavas 1:4000 on see 37,5 mm.

TimmiT ütles ...

See viimane fakt 150meetrist küll paika ei pea.

TimmiT ütles ...

Kusjuures, kui 96 dpi, siis alus 1:4000 olla ei saa (eeldusel, et 5cm on põhja-lõunajoon). Võtsin juba enne mõttes 5cm ja leidsin, et klapib suhteliselt hästi, kui 150dpi valida. Igatahes loodan, et raja pikkuse üle ei viriseta :D

Peeter ütles ...

96dpi oli fakt, mille kõrgtasemel IT mees oleks võinud pildi infost ise ka välja vaadata. Selle järgi naljalt aga kaarti mõõtkavva ei saa, sest Jürgen nurises õiges mõõtkavas oleva kaardi kohta et kas paremat resolutsiooni ei saa. Sai!
150m ka nende joonte vahe mitte kuidagi pole sest see kaart ei vasta ühelegi sellisele reeglile.
Mul on olemas üks niivõrd kuivõrv tasemel väljatrükk ja selle peal on 5cm. Mõõtnud pole, ütlen silma järgi.
Väsitav seltskond!