02 juuli 2013

Teenitud puhkus

Peale eelmise aasta septembrist alanud rabelemist kolmel rindel olen välja teeninud puhkuse. 10 tunnised ööuned. Lõunauinakud. Päevasel ajal treenimine. Peale trenni metsajärves ujumised. Maasikad vahukoorega!!! See on elu! Praegu, kui olen puhkusel neljandat päeva, tahaks öelda, et on aasta parim nädal. Ei tea kaua sellist elu välja kannataks aga praegu on küll väga sobiv.
Üldiselt surub ennast peale eeloleval pühapäeval algav MM. Raske on oma füüsilisele olukorrale hinnangut anda. Enne Jukolat jäin tõbiseks, peale Jukolat haigeks. Samas tundub, et see mingeid suuremaid jälgi ei jätnud. Üldine meeleolu on siiski selline, et oma viiendale MMile lähen vastu kehvemas vormis kui kunagi varem aga füüsiliselt tugevamana kui kunagi varem. Võtke seda nii kuidas vähegi aru saate.
Turu rajoonis on MMi tavarajaks valmistumine suhteliselt ebamugav. Lähim ja ainuke sarnane maastik asub 70km kaugusel Virttaankangal. Seal olen alates mai lõpust käinud kaks korda nädalas. Mets ise on maaliline aga maastikune siiski lihtsavõitu. Samas hädavajaliku olen saanud tehtud. Lihased on valmis jooksma teedeta pehmel maastikul 20km. Mai lõpus nad selleks veel valmis polnud. Nüüd on ainult küsimus, et kui kiiresti.
-
Ma olen seda ideed keerutanud oma peas nüüd mingi kuu või natuke rohkem ja tundub, et 160 tähemärki on selgelt praeguse elukorraldusega sobivam formaat. Sellest tulenevalt tegin omale twitterisse konto ja üritan edaspidi enamasti sealt kaudu kaarte ja mõtteid jagada. Loomulikult jääb see koht siin alles, et puhkusel olles mõni pikem mõttearendus või kommentaar ka siia üles riputada. Ma ei ole kunagi veel twitterit kasutanud, niiet ma ei tea kuidas see päriselt käib aga küll ma õpin. Kasutaja on @peeterpihl. Kes oskab vaadake järgi, praegu pole sinna midagi pannud aga täna panen. Lähme teeme ühe partii frisbeegolfi. Sealt peaks kohe materjali tulema.
Lisaks veel on tulemas MMi totalisaator. Sellest aga lähemalt lähipäevil!!!
Jaanipäev sportlase moodi
8x1km/2min

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

See on ju suurepärane ratta-o maastik :)

Marek ütles ...

On jah. Kaugel see ülemine kaart Turu linnas on?

Marek ütles ...

*Turu linnast

Margus ütles ...

2000. aastal sõitsime Virttaankankaal Soome ratta-o MV-d. Oli tõesti hea maastik - 2 ringi A3 kaardil (1:15 000), kokku 36,3km. Võitis Petri Forsman, kes lisaks kõrgetele tulemustele nii o-jooksus kui seiklusspordis, on võitnud muide korra ka MK-etapi rattaorienteerumises (2001 Austrias).

Peeter ütles ...

mõlemad umbes 70km