01 aprill 2011

koirakusituspolkulenkki

Ma tegelt ei tea, kas selline sõna olemas on. Minu jaoks praegu väga aktuaalne sõna sellegipoolest. Peale hispaaniast kaasa toodud vigastust pidasin kaks nädalat jooksupausi. Esimesed trennid tegin kohe natuke reipamalt mööda eelpool mainitud radasid ja need olid rasked. Lumeoludest tingituna on liiga palju joostud mööda teid ja kahe järjekordse jooksuvaba nädalaga jõudsid lihased unustada töö maitse. Õnneks neli päeva trenni ja neile järgnenud päev puhkust tuletasid selle ilusti jälle meelde. Nüüd maitseb jälle hästi. Väga hästi. Neli nädalat on aega talvel tehtud vead võimalikult hästi parandada. Siis pannakse füüsis taaskord proovile. Rootsis, nagu mai alguses ikka tehakse. Mulle prognoositakse suhteliselt pikka pimedas joostavat vahetust. Raske! Mõnus!
Nagu ikka mul kevadeti kombeks, on ka nüüd elus mõningaid muutusi toimunud. Ma olen orienteerumisega tegelenud 15 aastat. Selle aja jooksul olen elukohta vahetanud kaheksa korda. Ja nüüd, lõpuks ometi, on mul võimalus elada orienteerumiskaardi peal. Nauding. Kahjuks on lumekiht praegu nii paks, et ma metsa väga ei tüki. Küll aga kaardistan kohalike koerakusetajate poolt sisse tallatud radu. Mõnus on. Õhus on kevadet. Varsti pääseb maastikele. Tehke trenni! Ma teen!

Runosmäe polügon! Peal ca 7,5km pikkune ring mööda kusetusradu.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

noh kui tähti närida, siis oleks esimene pool koirankusetus-.
Aga Turu äärealad on brood treeningpaigad , sest linnaosade vahele on palju ruumi jäetud ja nad on ühendatud kergliiklusteedega. Kogu Turust oli 10 a tagasi o-tingmärkidega kaart.
Aga pea 1 tähtis asi meeles - Turku ja turkulaiset on aivan syvältä! ah jaa, seal on 1 linnaosake nimega Pallivaha, üsna lähedal peaks olema.
terv Alar

Viivi ütles ...

Hea kuulda, et ka Soomes on samad probleemid, mis meil Eestis.
Inglismaal olid iga nurga peal sildid, et kui oma koera järelt ei korista, on trahv 100.-naela.
Meil meaks ka mupo hakkama seda asja kontrollima, saaks puhtama keskkonna:)