16 jaanuar 2011

EMV 15km klassikalises

Sellise pealkirjaga sissekanne oleks pidanud siia ilmuma tuleva teisipäeva õhtul. Nimelt oli mul plaanis sõita olümpiavõitja ja maailmameister Andrus Veerpaluga võidu tema põhidistantsil. Distantsil, kus viimase kümneni jooksul pole teda tiitlivõistlustel võitnud mitte keegi. See oleks tõenäoliselt olnud minu ja paljude jaoks viimane võimalus temaga võidu sõita. Kahjuks ei soosi saatus nõrgemaid. Neljapäeva õhtust alates on mul kõndimisega suuri probleeme. Olen vigastatud. Taas. Teist korda juba aasta jooksul. Liiga tihti!!!
Probleem sai alguse näiliselt tühisest asjast (nagu pahatihti ikka). Nimelt oli pesu jäänud suusasaapa vahele kuidagi kortu ja terve treeningu muljus natuke jala peale. Algul seda ei tundnudki, trenni teises pooles lausa häiris. Üritasin küll saabast kohendada kuid tegin seda hooletult. Kuna probleem tundus tühine, sõitsin trenni rahulikult lõpuni.
Järgmisel tööpäeval andis muljutud koht endast märku. Aga ainult teatud liigutusi tehes ja üldiselt ei häirinud üldse. Õhtuses treeningus aga muutus kõik. Olin jõudnud ära joosta kaks seeriat lõike kolmest, kui jalg lõdvestaval sörgil endast korralikult märku andis. Peale kolmandat seeriat oli asi juba päris tõsine. Hakkasin kodu poole sörkima.
Mõneminutuse sörgi järel ei suutnud enam jalale toetada. Jooksmine oli võimatu, kõndimine väga keeruline. Olin õhukeselt riides, higine, koju oli 3km. Liibasin koduni umbes 40 minutit. Väga valus oli.
Õhtu otsa hoidsin jääd peal ja jalga üleval aga hommikuks polnud muutunud siiski midagi. Terve järgmine päev läks Ibumaxi tähe all. Ka järgneval päeval polnud midagi muutunud. Õnneks sain päeva peale spetsialisti jutule.
Ja spetsialist tegi imesid! Majja sisenedes ei suutnud ma kõndidagi, välja kepsutasin nagu noor põder. Muljutud koht oli nii umbes, et ei saanudki töötada. Tunnise töötlemise peale sain jala taas tööle. Kogu ala on veel väga valulik ja lihas korralikult kannatada saanud aga tõenäoliselt olen õige peale jälle töökorras. Kahju ainult, et suusasõit sõitmata jääb.
Pildil suunab punasest kastist väljuv joon umbes-täpselt valu epitsentrisse.

Kommentaare ei ole: