27 juuli 2010

Iganädalase rajameistrite seeriavõistluse 3. etapp

Teine nädal ei olnud rajameitritele mitte mingis mõttes kergem kui esimene. Ülesanne pakkus küll rohkem võimalusi, kuid ka rohkem võimalusi ämbrisse astumiseks. Palju mulle saadetud töödest olid allapoole igasugust arvestust, aga oli ka suurepäraseid meistriteoseid. Valisin sedapuhku välja kolm paremat ja toon nad siin välja teile hindamiseks.
Vabandused rajameistrite ees, et võtsin omale vabaduse kärpida kaarte võimalikult palju ja muutsin ka resolutsiooni. Muidu oleks andmemaht olnud lihtsalt liiga suur.
Selle nädala kolm parimat on:
Timmo Tammemäe
Risto Kiilberg

Sven Oras
Uue nädala ülesanne on aga järgmine - Planeerida rada allolevale kaardile! Kõlab lihtsalt. Nii ongi. Rada võiks olla järgmine:
Pikkus ca 5,5km
Punkte 14-15
Tõusu 200-220
Rada peaks olema publikusõbralik ehk ühe vaatepunktiga ning stardi ja finišiga võistluskeskusest
Võistluskeskus on hipodroomist üle tee jääval suusastaadionil!
Jõudu!

Anonüümne ütles ...

Härra, rajameistrivõistluse korraldaja! Kas see on taotluslik, et oled ajanud MMi teate ja eeljooksude platsid segamini?

Palju õnne kõigile K-punkti jooksmisega, kui need kolm rada, mis siin väljas on, peaks olema teate rajad. Kui see oli mõeldud tavaraja eeljooksuna, siis see peetakse ju hoopis kaardil, kus on "Iganädalase rajameistrite seeriavõistluse 3. etapp". Kuradi keeruline, aga püüa kaasa mõelda.

Björnar Valstad

Martin Simpson ütles ...

Ma teen otsa lahti oma publikusõbraliku lahendusega. Küll on pisut lühem, kui vaja, kuid see-eest kiire.

Peeter ütles ...

Lugepeetud Björnar, tore et said ka võimaluse läbi astuda. Ei ole taotluslik. Pigem inimlik! Aga õnneks ei muuda see midagi. Rajameistrivõistlus tiksub ikka oma rada edasi.

Anonüümne ütles ...

Minu hääl jälle Svenile - on nii rajavalikuid kui ka nikerdamist. Algul tahtsin eelistada Ristot, aga pikkusega liiga mööda pandud. Timmo miinusteks minu silmis labane algus, vähe rajavalikuid ja arusaamatu legend.
RR

Jaagup ütles ...

Ka mina arvan, et neist kolmest on parim rada tehtud Sveni poolt.

Timmo Tammemäe ütles ...

"Mõõtkava taas selline, et kaardi alumisel osal olevate põhja-lõuna joonte vahe on 1km."
Eeldan, et sõna "taas" tähendab, et KOLM põhja-lõuna joont = 1 km ?

Markus ütles ...

Minu kommentaar öisest Mõnistest:

Viimastel aastatel on probleemiks olnud eeljooksude radade liigne lihtsus, mistõttu on igasugu kahtlaseid mehi finaali pääsenud. Vaatame nüüd radu selle nurga alt

Timmole alguse eest kohe 2 miinuspunkti (liiga lühike etapp - paned vea ja järgmine seljas!+ tehniliselt labased, kui viga ei tee). Edasised etapid lähevad paremaks, aga pärast 10. läheb taas üle liigseks jooksmiseks.

Risto raja algus on tabanud naelapea pihta - väikestel saksa poistel jookseks juba kolmandas punktis nina lahinal verd. 9. punktis on Ristol vist õlu otsa saanud ja hakkab samamoodi meenutama krossijooksu

Sveni rada alustab esimese punktini hästi, aga siis läheb edasi Nõmme Seeriajooksu etapiks - sood võivad olla (ja pigem ongi) sealmaal nagu kiirteed!

Vaadates mööda Risto raja teisest poolest ja liigsest pikkusest, saab ta oma punkti kätte!

Peeter ütles ...

2 joont kilomeeter!
Ma olen jõudnud arusaamisele, et pole liiga lihtsat rada, on liiga aeglased mehed. Need, kes siis "liiga lihtsa raja" tõttu finaali ukse taha jäävad, on lihtsalt liiga aeglased! Tugevamad võidavad alati.

Timmo Tammemäe ütles ...

Markus, minu arust hea näide "liiga lühikesest" etapidest on nt selle aasta Soome MK http://www.tulospalvelu.fi/gps/20100617mcH/
Lihtsad esimesed 2 etappi, kus põhimõtteliselt pooled, sealhulgas maailmameistrid, viga teevad.

Ei ole olemas lihtsaid etappe raja alguses! :-)

Arthur ütles ...

minul pole midagi selle vastu kui tulevase finalistiga teise punkti etapi teise aja saan. vaatasin, et kolmanda punkti leian ise üles ja neljandaks laekub tagant uus käsipuu. Kaheksandas paneb rajameister punkti kogemata vale tipu peale aga mina jooksen sellele pähe ja midagi valesti ei tundu. sestap minu punktid Timmole.

Markus ütles ...

Radade liigne lihtsus pole minu väljamõeldis. Mulle ei tule meelde, kust seda kuulsin või lugesin, aga meenub, et tegemist oli skandinaavlastega. Nemad ju joosta ei jõua ja seega kardavad, et lihtsad rajad aitavad finaali "mõttetud" idaeurooplased:P

Risto Kiilberg ütles ...

Krt, aega oli 15 min, Hiiumaa praam läks ära, jõudsin 9'ni :)

Jonatan ütles ...

Risto oma tundus kõige parem.