31 mai 2010

Hommikukohvi kõrvale...

Läinud nädalavahetusel jooksin oma elu edukaimad Baltikad. Individuaalne 4. koht ja teate kuld. Ja ma pole rahul. Pean enda jooksi enda miinimumsooritusteks. Sealt halvemini jooksnuna oleksin väga pettunud. Perussuoritus! Minek oli üllatavalt lahja. Orienteerumine sujus. Kõik tehnilised elemendid logisevad aga stopp töötab, niiet orienteerun aeglaselt aga vigu ei tee. Mets oli fantastiliselt tihe. Mulle meeldib. Treenida sellises on võimatu aga võistlel on lahe. Ja sääski ma vihkan!

Neljapäeval põgenesime poliitilise tagakiusamise tõttu eksiili. Pesitsemiseks valisime sobiva niiskuse ja temperatuuriga piirkonna Musta mere kaldal. Vesi 32, õhk 34, jook 4 kraadi. Selline elu siis. Sinise veega basseinid, topless ettekandjad. Kaviaari sööme supilusikaga ja peseme ennast shampusega. Kuurort ikkagi. Sellise pildi manavad silme ette reklaampildid. Tõsi, selliseid hotelle ka leidub. Lahendada jääb vaid probleem, kuidas turistid sinna territooriumile saada ilma tegelikkust nägemata.

Eile tegime esimesed stardid Emi raames. Kavas olid sprindidistantsid. Plaanisin kasutada hommikust kvalifikatsiooni mõnusa käivitava treeninguna tavaraja kvalifikatsiooni jaoks. Jooks kulges suhteliselt rutiinselt. Kõik elemendid nagu töötasid. Jooksukiiruse kallal võib loomulikult lõputult nuriseda aga minuga samal minutil startinud mehed või eelmisel minutil startinud mehed nüüd pööraselt kiiremini ei liikunud. Raja teine pool oli liivaluidetel ja seal läks jooks lootusetult raskeks. Tahtejõuga surusin lõpuni ja hakkasin tavarajaks valmistuma.
Siis aga läks asi järjest rohkem seda nägu, et peab õhtul ka jooksma. Ka paar päris tugevat nime olid suutnud kuskil oma võimalused maha mängida ja nii pääsesingi eelviimasena finaali ja sööstsin kuuenda mehele õhtusele finaalirajale.
Rada oli toekas. Esimesed kaks punkti rannas, siis 3 puntki majade vahel nokitsemis ja siis hooga metsa. Raja lõpp viis taaskord liivaluidetele.
Orienteerumine sujus veel paremini kui hommikul. Vigu praktiliselt ei teinudki. Mõnes kohas lihtsalt tuli keerulise raja tõttu väga aeglaselt joosta. Liivaluidetele jõudes jooksime korra rahva eest läbi. Seal olin 5 sekundit teisena startinud Mats Haldini ees. Kahjuks lõi välja meie erinevus, et mina olin haamri all ja tema tiris. Ca 500m pikkuse lõpuringi jooksul keeras ta 5 sekundise kaotusseisu 18 sekundiseks eduks. Ma ei teinud vigu. Ma olin lihtsalt nii väsinud. See on ikka pöörane kaotus. Lõpuprotokollis oleme kohtadel 23 ja 30.
Olen välja võidetud 30. kohaga väga rahul. Tegin kaks jooksu enda võimete piiril. Vigasid tegin kokku suurusjärgus 10 sekundit. Kahjuks ei suuda teist jooksu päevas sama kiiresti või kiiremini kui hommikul joosta.
Aga nagu juba mainitud, oli see ainult käivitav. Täna on tavaraja kvalifikatsioon. 9,3km, 22kp, 330m tõusu, 52 minutit. Natuke lühike aga eilne näitas, et vorm peaks olema piisav. Nüüd on kõik ainult peas kinni!
Hoidke pöialt!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Go, Pets!

Grete ütles ...

Väga kõva sooritus!
Ja edu tänaseks!

piix ütles ...

Minul pöial pihus!

Piia