27 aprill 2006

Itaalia.
Siin minu lühiülevaade Itaalia laagrist. Kohal olin 9 päeva. Saabusime Vestreno külla kahe rendi-Micraga 15-nda õhtul. Renditud villa (540 EUR) asus 600 m kõrgusel. 3 tuba +elutuba +köök+ vannituba +dushiruum. Igati OK onn. 6-kesi oli väga lahe, mahuks ka 8. Joosta sai kohe maja juurest nii asfaldil kui metsateedel. Seal oli aga kõvasti tõusu ja laskumist. Kiiremad otsad tegin tasastel kruusateedel Como järve ääres, kuhu pääses 20 min autosõiduga. 2 puhkepäeva sisustasin Milano ja Veneetsia-Verona turismiga. Kolmas kergem päev kulus matkates.

Treeningud:

1. päev pikk rahulik jooks mäe külge pidi 1.50, kohanemine oludega

2. päev rahulik jooks 1.20. Õhtul 10 km tasasel järve ääres.

3. päev hommikujooks 35 min. Milano päev - keskväljak, kunstimuuseum, mõned poed, San Siro jalgpallistaadion. Samal päeval oli Milan-Barca mäng. 180 EUR-ga oleks sisse saanud, aga vaatasime mängu siiski telekast.

4.päev lõigud tasasel 70 sek lõik, 20 sek taastumine 15 korda, lõpus maksimumil (sls 189).

5.päev Fartlek 1-2-3-4-5-4-3-2-1 min. Hoidsin pulsi alla 160. Õhtul mäkkekõnd 50´ ja jooks alla, kokku 1.27
6.päev Turism Veneetsias ja Veronas. Veneetsia oli hea ära näha, Veronasse läheks veel. Seal oli mõnusale õhule lisaks ka ilusaid naisi :)

7. päev segareziimis 6km. Plaanis oli 8, aga jooksin 4.-5. km liiga kiiresti (3.45) ja vedas pulsi punasesse. Polnud mõtet tempot alla lasta ja lõpetasin 6 km-ga. Kiirust ei ole veel kusagilt võtta. Õhtul kerge 30 min venituste ja ÜKE-ga

8.päev Matk kambavaimu hoidmiseks ja enda vaimu turgutamiseks. Kõmpisime 4 tundi 1450m pealt 2222m peale ja alla tagasi. Lõpp oli osaliselt lumes. Väga lahe päev.

9.päev Pikk jooks metsaradadel 2.30, Tõusu ca 1000m lõpus tegin ühe 6.30 kiirenduse. Avg sls 144. Lemmiktrenn. Õhtul kolasime Bergamos. Lend väljus 1.30 ja kodus olin 5.00.

Jooksutrenniks igal juhul väga hea koht.

erik

Andreas ütles ...

Korralik töö! Usun, et EMVks on Sul jalg terav. Tuleb tihe konkurents I ja II võistkonna kohtade pärast. Jätka samas vaimus.
Itaalia tundub päris hea koht laagriks. Samas kardan, et Como järve ääeres on märtsi alguses külmem, kui Hispaanias, kuigi ka Madrid on lumega üllatanud. Saan aru, et Sul ei õnnesunud o-kaarte leida, kuid kas maastik lubas, et seal võiks olla hea orienteeruda?

erik ütles ...

Sel aastal olevat seal päris jahe kevad olnud (nagu mujalgi).Märtsis on seal kindlasti külmem kui Hispaanias.Minu jaoks on märtsis laagerdamine aga selgelt liiga vara.Pole vaja ju enne juunit vormis olla. O-kaarte väga ei otsinudki. Saatsin meili FISO-sse, aga vastust ei saanud.Maastik on orineteerumiseks sobilik küll. Jungade mm 1993 oli suht sarnasel platsidel Bolzano ümbruses. Tõusu-langusenurk on aga reeglina nii järsk, et minu arvates kõlbab orienteerumiseks ainult spets.ettevalmistumiseks, kui mõni suurvõistlus sarnasel Continental-maastikul tulemas on. Teevalikuteks ja nõlvaorienteerumiseks ideaalne treeningpaik.

Erkki ütles ...

Sommid ka ilmselt laagrist ja harjutamisest teadlikud, sest Tiomilal on sulle pikk öö usaldatud. Tore. Eestikateks käima!